Komt het niet uit? Kies dan zelf een bezorgmoment dat jou uitkomt. Naast het groene vinkje staat de exacte levertijd van elk cadeau.
Alle cadeaus met foto en tekst
Iemand op afstand verrassen met een mooi cadeau? Al onze cadeaus worden bezorgd zonder factuur. Zo kun je het cadeau prima bij de ontvanger thuis laten bezorgen.
Gratis cadeaukaartje
Een cadeautje van ons voor jou! Omdat we het zo leuk vinden dat je bij ons besteld, krijg je bij elk cadeau een gratis cadeaukaartje. Zo kun je een lieve boodschap achterlaten en iemand extra verrassen.
Dat klopt helemaal. Om (minder interessante) technische redenen kunnen wij nog niet bij alle boekjes jouw ingevulde tekst laten zien in het voorbeeld. Uiteraard drukken wij dit wel in het boekje. Zodra de bestelling is geplaatst, ontvang je een bevestigingsmail met daarin nog een overzicht van jouw ingevulde tekst. Klopt er iets niet? Neem dan zo snel mogelijk (telefonisch) contact met ons op.
Jazeker! Tijdens het bestellen kun je in de tweede stap van de winkelmand kiezen om je cadeau direct bij de ontvanger te laten leveren. Dit is altijd zonder factuur en eventueel met jouw persoonlijke tekst op het gratis cadeaukaartje.
De meeste van onze cadeaus kunnen worden geleverd bij een afhaalpunt. Deze optie kan geselecteerd worden in de tweede stap van het winkelmandje. Na het invoeren van je eigen gegevens, kun je het vakje aanvinken dat zegt ‘Ophalen bij een afhaalpunt’. Je krijgt dan de optie om een afhaalpunt te kiezen op basis van een postcode net eronder.
In de winkelmand vind je bij het cadeau een knopje om het cadeau te verwijderen. Dit knopje ziet eruit als een prullenbak.
Je kunt al je cadeaus in één bestelling plaatsen. Zodra je het eerste cadeau in de winkelmand hebt staan, klik je op 'verder winkelen'. Nu kan je de rest van je cadeaus toevoegen en vervolgens de bestelling afronden.
Betalen
Zolang je cadeau nog niet verstuurd is, kunnen we de factuur gegevens aanpassen. Zodra het cadeau verstuurd is, is dit niet meer mogelijk. Het snelste is om wijzigingen aan de factuur, telefonisch door te geven.
Ons KvK nummer is 22057264 en ons BTW nummer is NL.820845437B01.
Deze informatie wordt niet met het cadeau meegeleverd, dus de ontvanger ziet alleen jouw waanzinnige verrassing! De factuur kun je terugvinden in de bevestiging van de verzending, deze ontvang je per email zodra jouw bestelling wordt verzonden.
Je kunt jouw bestelling achteraf betalen met betaalmethode Klarna of Billink. Je cadeau wordt direct gemaakt en verzonden, maar je hebt na de bestelling 14 dagen de tijd om te betalen.
Voor particuliere bestellingen is het niet mogelijk om op rekening te bestellen. Je kunt wel achteraf betalen via de betaalmethode Klarna of Billink.
Wil je een zakelijke bestelling doen en liever achteraf betalen? Tot €2.000,- kun je kiezen voor Billink, de betaaltermijn hierbij bedraagt 30 dagen. Wil je meer bestellen of kies je liever niet voor Billink? Neem dan contact op met onze zakelijke afdeling per telefoon: 0111 - 71 24 66 of e-mail: b2b@yoursurprise.nl.
Kortingen & cadeaubonnen
De kortingscode kun je invullen in stap 3 van de winkelmand, voordat je een betaalmethode kiest. Vul jouw kortingscode in bij het vakje "Kortingscode" en klik vervolgens op het pijltje ernaast. De prijs van jouw bestelling wordt dan automatisch aangepast. Je kunt maar één kortingscode per bestelling gebruiken, wel zo eerlijk.
Via onze nieuwsbrief ben je altijd als eerste op de hoogte van onze speciale acties! Ontvang je deze nog niet? Meld je dan direct aan via deze link en ontvang 20% korting op jouw eerste bestelling.
De YourSurprise cadeaubon kan worden ingewisseld via de volgende link: https://www.yoursurprise.com/redeem-giftvoucher.
Je vindt je persoonlijke kortingscode aan de binnenkant van de cadeaubon. Deze code bestaat uit 14 tekens. Vul je persoonlijke code in onder 'Jouw Cadeaucode'. Klik vervolgens op 'inwisselen' en het bedrag wordt aan je winkelmandje toegevoegd.
Je kunt nu meteen op zoek naar een fantastisch, gepersonaliseerd cadeau!
Ben je de kortingscode vergeten tijdens het bestellen en heb je nog niet betaald? Neem dan direct telefonisch contact op tijdens onze openingstijden en houdt het ordernummer en de code bij de hand. Is de bestelling al wel betaald? Dan kunnen wij de cadeaubon helaas niet meer toevoegen.
Het invoeren van de kortingscode is gevoelig voor hoofdlettergebruik, punten en spaties. Staan deze goed? Dan kan het ook zijn dat je bestelling niet voldoet aan de voorwaarden van de kortingscode. Mogelijk is er sprake van een minimale bestelwaarde of is de code niet geldig op het cadeau dat je wilt bestellen. Is dit niet het geval? Neem dan even contact met ons op, we helpen je graag!
Status bestelling
Ja, je ontvangt binnen 30 minuten een orderbevestiging per e-mail nadat je je bestelling hebt geplaatst.
Als je de e-mail niet ziet, check dan even je spamfolder voor de zekerheid.
Als het daar ook niet is, laat het ons weten. We helpen je graag uitzoeken wat er aan de hand is!
Zodra de bestelling is afgerond gaan we direct aan de slag om de snelle levertijd te halen. Het is daarom niet mogelijk om achteraf nog iets toe te voegen aan je bestelling.
Bij de meeste cadeaus zie je de personalisatie terug op het voorbeeld. Helaas is dit bij sommige cadeaus nog niet mogelijk. Twijfel je over het voorbeeld, neem dan contact op met onze klantenservice.
Het kan zijn dat onze productieafdeling iets langer de tijd nodig heeft om je cadeau te maken. Deze tijd is nodig om je cadeau helemaal naar jouw wensen te maken, de levertijd versnellen is dus niet mogelijk.
Het annuleren van een bestelling kan alleen als deze nog niet betaald is. Is de bestelling al wel betaald maar wil je hem toch annuleren? Neem dan zo snel mogelijk telefonisch contact met ons op. Dan kijken we samen even wat we voor je kunnen betekenen.
Verzending & bezorging
DHL brengt onze pakketten op maandag tot en met zaterdag bij je langs. Trunkrs verzorgt de avondlevering op maandag tot en met vrijdag.
In de bevestiging van de verzending van jouw cadeau kun je terugvinden of je cadeau door de brievenbus past.
Check altijd eerst of je cadeau al door ons verzonden is. Als dat het geval is en de track en trace code werkt niet, neem dan contact op met onze klantenservice.
Zodra we je cadeau hebben verstuurd, ontvang je een bevestiging per mail. Je kunt ook in je MySurprise account de status van je bestelling terug zien.
Voor de meeste cadeaus met een bezorgadres geldt, binnen 1-2 dagen bezorgd. Als je zeker wilt weten wanneer je jouw cadeau kunt verwachten, klik je op het cadeau van jouw keuze. Op de productpagina vind je de levertijd direct onder de prijs.
MySurprise
Wat enorm jammer dat je jouw MySurprise-account wilt verwijderen. Zou je ons dit per e-mail willen doorgeven? Dan gaan wij meteen aan de slag met je verzoek. Mocht je ooit van gedachten veranderen, dan ben je natuurlijk altijd weer van harte welkom!
Wat jammer dat je geen mails meer wilt ontvangen. Zou je ons dit per e-mail door willen geven? Wij zorgen er dan voor dat je geen mails meer van ons ontvangt. Mocht je ooit van gedachten veranderen, dan ben je vanzelfsprekend altijd weer van harte welkom!
Je kunt een nieuw wachtwoord aanvragen via MySurprise door te klikken op de knop ‘wachtwoord vergeten’, vul daar je e-mailadres in en je ontvangt een link om je wachtwoord te resetten.
De opgeslagen gegevens kunnen altijd gewijzigd worden. Hiervoor moet je wel eerst even inloggen. Je gegevens zullen in de toekomst automatisch gekoppeld worden aan nieuwe bestellingen.
MySurprise is de persoonlijke accountservice van YourSurprise. Je kunt een account aanmaken door je te registreren via MySurprise. Daarna krijg je binnen een paar minuten een e-mail om je e-mailadres te bevestigen. Zodra dat is gedaan, kan jij makkelijk inloggen met jouw aangemaakte wachtwoord bij MySurprise. Met dit account kun je 24 uur per dag je bestellingen op de voet volgen en je gegevens bijwerken. Alle gegevens worden vertrouwelijk opgeslagen op de beveiligde server van YourSurprise. Hierbij houdt YourSurprise zich aan de Wet Bescherming Persoonsgegevens (WBP). Ook in het mogelijk om je te registreren en inloggen met Google.
Service & contact
Wij zijn blij met jou als klant en willen dat je zeker weet dat jouw persoonsgegevens bij ons in goede handen zijn. We gaan zeer zorgvuldig om met deze gevoelige informatie en willen hier zo transparant mogelijk in zijn. Alle gegevens die je bij ons achterlaat, slaan we via een veilige SSL-verbinding op in onze beveiligde database. Dit betekent dat slechts een aantal vertrouwenspersonen toegang heeft tot deze gegevens. Wie dus niets met jouw gegevens te maken heeft, kan hier ook niet bij. We beloven je plechtig dat we de informatie alleen intern gebruiken en dat er zonder jouw toestemming of andere wettelijke grondslag niets wordt doorgespeeld aan derden voor commerciële of andere doeleinden.
We helpen je daar graag mee! Neem gewoon contact op met onze Klantenservice via e-mail of chat en geef het ordernummer of de naam waaronder de bestelling is geplaatst door. Dan kunnen wij je bestelling vinden en het e-mailadres voor je bijwerken.
Wij behandelen jouw foto’s als persoonlijke gegevens. Dit betekent dat we je foto’s behandelen zoals we dit ook met onze eigen foto’s zouden doen. We gebruik ze alleen voor het maken van je cadeau en delen je foto's nooit met andere partijen.
Je foto’s bewaren wij natuurlijk zodat we jouw cadeau kunnen maken. We bewaren je foto’s tot maximaal 24 maanden na je bestelling. Dit doen we zodat we je cadeau opnieuw kunnen maken als er iets misgaat of natuurlijk wanneer jezelf zo blij bent met een cadeau dat je het nog een keer wilt laten maken. Als je een foto uploadt maar niet bestelt dan verwijderen wij jouw foto na maximaal 30 dagen. Als je wilt dat we jouw foto’s eerder verwijderen dan kan dat natuurlijk, neem dan contact op met onze klantenservice.
Hulp nodig bij het vinden van een cadeau of een vraag over ons assortiment? Je kunt ons bellen of een WhatsApp berichtje sturen via 0111 712 465. Een e-mail kun je sturen naar: klantenservice@yoursurprise.nl. Je kunt via onze website ook direct met ons chatten of stel jouw vraag via facebook. Waar wacht je nog op? Wij staan voor je klaar!
Wat vervelend dat de track en trace code van jouw pakket aangeeft dat het retour is gestuurd naar ons. Wil je contact met ons opnemen? We kijken dan samen naar een oplossing om het cadeau alsnog zo snel mogelijk bij jou te bezorgen.